Article
¿Cómo representar el conocimiento curricular de los profesores de ciencias y su evolución?
Alternative title | How represent the Knowledge Curricular of the Teachers of Sciences and his evolution? |
Author/s | Solís Ramírez, Emilio
Porlán Ariza, Rafael Rivero García, Ana |
Department | Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales |
Publication Date | 2012 |
Deposit Date | 2015-06-09 |
Published in |
|
Abstract | En este trabajo se presentan algunos instrumentos de investigación para representar el
conocimiento curricular del profesorado de ciencias. Dichos instrumentos se han construido y experimentado
utilizando como técnica ... En este trabajo se presentan algunos instrumentos de investigación para representar el conocimiento curricular del profesorado de ciencias. Dichos instrumentos se han construido y experimentado utilizando como técnica el análisis de contenido de documentos escritos, en el marco teórico del proyecto curricular ires (Investigación y Renovación Escolar). In this work present some instruments of investigation to represent the Knowledge Curricular of the Teachers of Sciences. Said instruments have built and experienced using like technician the analysis of the content ... In this work present some instruments of investigation to represent the Knowledge Curricular of the Teachers of Sciences. Said instruments have built and experienced using like technician the analysis of the content contained of documents written, in the theoretical Frame of the Project curricular IRES (Investigation and School Renewal). |
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
Como_representar_el_conocimien ... | 607.1Kb | [PDF] | View/ | |