Browsing Artículos (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados(Marketing)) by Title
Now showing items 666-685 of 819
-
Article
Right evaluation of marketing stimuli with neuroscience. An electroencephalography experiment
(Elsevier, 2020)Emotional valence is very important in order to create the imprint of the memory of brands and companies in the minds of ...
-
Article
Los roles de colaboración entre las principales ONG españolas
(Centro Internacional de Investigación e Información sobre la Economía Pública, Social y Cooperativa, CIRIEC-España, 2013)El trabajo intenta determinar los roles que juegan las principales ONG españolas (44 de las 100 mayores de nuestro país ...
-
Article
Safeguarding Health at the Workplace: A Study of Work Engagement, Authenticity and Subjective Wellbeing among Religious Workers
(2019): Research in work and organizational psychology has paid little attention to religious workers, something certainly ...
-
Article
Salient features and emotions elicited from a virtual reality experience: the immersive Van Gogh exhibition
(Springer, 2023)This research is based on the cognitive-affective-conative model applied to the online reviews posted by visitors of a ...
- Article
-
Article
Satisfacción profesional y compromiso organizativo: un meta-análisis
(Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, AEDEM, 2008)En esta revisión meta-analítica, los investigadores resumieron estudios, calculando el tamaño promedio del efecto de la ...
-
Article
Satisfacción, lealtad y colectivismo en destinos culturales
(Escola Superior de Gestão, Hotelaria e Turismo da Universidade do Algarve, 2013)Múltiples trabajos analizan el impacto que la imagen de los destinostiene sobre la satisfacción y lealtad de los turistas, ...
-
Article
Scientific capacity and industrial development as locomotors of international competitiveness in Latin America
(Vilnius Gediminas Technical University Press, 2019)Different bodies of literature emphasise the separate impact of the manufacturing sector and scientific capacity for ...
- Article
-
Article
La segmentación mediante clases latentes en el sector de la telefonía móvil: relación entre calidad de servicio, satisfacción y confianza con la intención de recompra
(Ministerio de Sanidad y Consumo: Instituto Nacional del Consumo, 2007)En este trabajo analizamos si en la relación entre calidad de servicio percibida, satisfacción y confianza y la intención ...
-
Article
Segmentation of older adults in the acceptance of social networking sites using machine learning
(Frontiers Media, 2021)This study analyzes the most important predictors of acceptance of social network sites in a sample of Chilean elder ...
- Article
- Article
-
Article
Selecting the appropriate leading journal in Hospitality and Tourism research: a guide based on the topic-journal fit and the JCR impact factor
(Springer, 2022)Selecting the appropriate academic journal is a priority issue for researchers in the process of publishing a manuscript. ...
-
Article
Self-consciousness in online shopping behavior
(MDPI, 2021)Self-consciousness can be considered as the internal disposition to direct attention to oneself. This dispositional ...
-
Article
Self‑eficacy and anxiety as determinants of older adults’ use of Internet Banking Services
(Springer, 2020)The second-level digital divide presents diferences in people’s capabilities of using information and communication ...
-
Article
La sensibilidad de los parámetros en el mercado potencial y actual de una organización
(Universidad Nacional de Colombia, 2015)El sistema del mercado compuesto por el entorno, las organizaciones en competencia y los consumidores/compradores realizan ...
-
Article
Sesgos cognitivos y uso del e-gobierno. Una perspectiva conductual
(Instituto Nacional de Administración Pública (INAP), 2018)El e-gobierno se presenta como una herramienta al servicio de la mejora de la eficacia y eficiencia en la prestación de ...
-
Article
Setting acceptable prices: a key for success in retailing
(Emerald, 2019)Purpose – This research enables the authors to highlight the importance of proper pricing for retailers. The purpose of ...
- Article