Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

El enfoque de coproducción de valor en la relación cliente-proveedor

 

Advanced Search
 
Opened Access El enfoque de coproducción de valor en la relación cliente-proveedor
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Cauzo Bottala, Lourdes
Picón Berjoyo, Araceli
Ruiz Moreno, Carolina
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)
Date: 2005
Document type: Presentation
Abstract: It is a fact that the competitiveness of the firms depends on its hability to create sustainable competitive advantages, being the value creation one of its fundamental pillars. This can be seen from three different perspectives: the buyer's perspec...
[See more]
Cite: Cauzo Bottala, L., Picón Berjoyo, A. y Ruiz Moreno, C. (2005). El enfoque de coproducción de valor en la relación cliente-proveedor. En Jornadas Hispano-Lusas de Gestión Científica, Sevilla.
Size: 197.4Kb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/78330

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)