NameCauzo Bottala, Lourdes
DepartmentAdministración de Empresas y Marketing
Knowledge areaOrganización de Empresas
Professional categoryProfesora Contratada Doctora
E-mailRequest
           
  • No. publications

    8

  • No. visits

    1144

  • No. downloads

    3600


 

Final Degree Project
Icon

Análisis estratégico del negocio “Marisa Ortega Sastrería, S.L.”Análisis estratégico del negocio “Marisa Ortega Sastrería, S.L.”

Cauzo Bottala, Lourdes; Cauzo Bottala, Lourdes; Romero García, Marta; Romero García, Marta (2020-06-01)
El presente trabajo final de grado estudia a través de tres herramientas para análisis estratégico del negocio “Marisa ...
Article
Icon

Soft-Hard TQM factors and key business resultsSoft-Hard TQM factors and key business results

Calvo de Mora Schmidt, Arturo; Calvo de Mora Schmidt, Arturo; Picón Berjoyo, Araceli; Picón Berjoyo, Araceli; Ruiz Moreno, Carolina; Ruiz Moreno, Carolina; Cauzo Bottala, Lourdes; Cauzo Bottala, Lourdes (World Scientific and Engineering Academy and Society (W S E A S), 2013-01-01)
The purpose of this paper is to investigate, firstly, the existence of soft and hard TQM factors in the EFQM excellence ...
Presentation
Icon

Analysis of the key TQM factors in the EFQM model and their relation to key business resultsAnalysis of the key TQM factors in the EFQM model and their relation to key business results

Calvo de Mora Schmidt, Arturo; Calvo de Mora Schmidt, Arturo; Cauzo Bottala, Lourdes; Cauzo Bottala, Lourdes; Picón Berjoyo, Araceli; Picón Berjoyo, Araceli; Ruiz Moreno, Carolina; Ruiz Moreno, Carolina (2012-01-01)
It is common in the literature on TQM to differentiate between soft and hard critical factors. This work aims to identify ...
Article
Icon

Análisis del efecto inmediato y diferido de la orientación al mercado sobre los resultados organizacionales. Un estudio longitudinalAnálisis del efecto inmediato y diferido de la orientación al mercado sobre los resultados organizacionales. Un estudio longitudinal

Cauzo Bottala, Lourdes; Cauzo Bottala, Lourdes; Cossío Silva, Francisco José; Cossío Silva, Francisco José (Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, AEDEM, 2012-01-01)
El objetivo del presente trabajo se centra en analizar el efecto, tanto inmediato como diferido, de la orientación al ...
PhD Thesis
Presentation
Icon

Market orientation and organizational culture: a case analysisMarket orientation and organizational culture: a case analysis

Cossío Silva, Francisco José; Cossío Silva, Francisco José; Cauzo Bottala, Lourdes; Cauzo Bottala, Lourdes (2007-01-01)
Este trabajo, que forma parte de una investigación más amplia y ambiciosa, propone abordar el estudio de la relación entre ...
Presentation
Icon

El enfoque de coproducción de valor en la relación cliente-proveedorEl enfoque de coproducción de valor en la relación cliente-proveedor

Cauzo Bottala, Lourdes; Cauzo Bottala, Lourdes; Picón Berjoyo, Araceli; Picón Berjoyo, Araceli; Ruiz Moreno, Carolina; Ruiz Moreno, Carolina (2005-01-01)
It is a fact that the competitiveness of the firms depends on its hability to create sustainable competitive advantages, ...
Presentation
Icon

El enfoque de coproducción de valor en la relación cliente-proveedorEl enfoque de coproducción de valor en la relación cliente-proveedor

Díez de Castro, Enrique Carlos; Díez de Castro, Enrique Carlos; Brândao, Elísio; Brândao, Elísio; Cauzo Bottala, Lourdes; Cauzo Bottala, Lourdes; Picón Berjoyo, Araceli; Picón Berjoyo, Araceli; Ruiz Moreno, Carolina; Ruiz Moreno, Carolina (Universidad de Sevilla, 2005-01-01)
It is a fact that the competitiveness of the firms depends on its hability to create sustainable competitive advantages, ...