Author profile: Cauzo Bottala, Lourdes
Institutional data
Name | Cauzo Bottala, Lourdes |
Department | Administración de Empresas y Marketing |
Knowledge area | Organización de Empresas |
Professional category | Profesora Contratada Doctora |
Request | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Statistics
-
No. publications
8
-
No. visits
1144
-
No. downloads
3600
Publications |
---|
Final Degree Project
![]() Análisis estratégico del negocio “Marisa Ortega Sastrería, S.L.”Análisis estratégico del negocio “Marisa Ortega Sastrería, S.L.”
(2020-06-01)
El presente trabajo final de grado estudia a través de tres herramientas para análisis estratégico del negocio “Marisa ... |
Article
![]() Soft-Hard TQM factors and key business resultsSoft-Hard TQM factors and key business results
(World Scientific and Engineering Academy and Society (W S E A S), 2013-01-01)
The purpose of this paper is to investigate, firstly, the existence of soft and hard TQM factors in the EFQM excellence ... |
Presentation
![]() Analysis of the key TQM factors in the EFQM model and their relation to key business resultsAnalysis of the key TQM factors in the EFQM model and their relation to key business results
(2012-01-01)
It is common in the literature on TQM to differentiate between soft and hard critical factors. This work aims to identify ... |
Article
![]() Análisis del efecto inmediato y diferido de la orientación al mercado sobre los resultados organizacionales. Un estudio longitudinalAnálisis del efecto inmediato y diferido de la orientación al mercado sobre los resultados organizacionales. Un estudio longitudinal
(Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, AEDEM, 2012-01-01)
El objetivo del presente trabajo se centra en analizar el efecto, tanto inmediato como diferido, de la orientación al ... |
PhD Thesis |
Presentation
![]() Market orientation and organizational culture: a case analysisMarket orientation and organizational culture: a case analysis
(2007-01-01)
Este trabajo, que forma parte de una investigación más amplia y ambiciosa, propone abordar el estudio de la relación entre ... |
Presentation
![]() El enfoque de coproducción de valor en la relación cliente-proveedorEl enfoque de coproducción de valor en la relación cliente-proveedor
(2005-01-01)
It is a fact that the competitiveness of the firms depends on its hability to create sustainable competitive advantages, ... |
Presentation
![]() El enfoque de coproducción de valor en la relación cliente-proveedorEl enfoque de coproducción de valor en la relación cliente-proveedor
(Universidad de Sevilla, 2005-01-01)
It is a fact that the competitiveness of the firms depends on its hability to create sustainable competitive advantages, ... |