Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Evolución y desarrollo del eslogan publicitario : tercer análisis

 

Advanced Search
 
Opened Access Evolución y desarrollo del eslogan publicitario : tercer análisis
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Evolution and development of the advertising slogan : further analysis
Author: Garrido Lora, Manuel
Rey, Juan
Ramos-Serrano, Marina
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literatura
Date: 2012
Published in: Pensar la Publicidad : Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias, 6(2), 407-426
Document type: Article
Abstract: El objeto de este trabajo viene determinado por la tradicional atención que suscitan los eslóganes en el ámbito académico y la necesidad de estudiar su evolución y desarrollo en el contexto actual de la comunicación publicitaria española. Su finali...
[See more]
The purpose of this work is determined by the typical interest aroused in academia by slogans and the need to study their evolution and development in the current context of Spanish advertising communication. Its aim is to portray the state of slog...
[See more]
Size: 446.1Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/28883

DOI: 10.5209/rev_PEPU.2012.v6.n2.41242

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)