Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Incidencia de la Formación del Profesorado en sus creencias sobre el valor de las TIC en la enseñanza de la Música

 

Advanced Search
 
Opened Access Incidencia de la Formación del Profesorado en sus creencias sobre el valor de las TIC en la enseñanza de la Música
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Impact of teacher training on teacher’s views about the importance of ICT in music teaching
Author: Colás Bravo, María Pilar
Hernández Portero, Guadalupe
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación
Date: 2014
Published in: Educatio Siglo XXI, 32(3), 51-74
Document type: Article
Abstract: El profesorado de Música de Educación Secundaria cuenta con diversas vías de acceso a la docencia, que derivan en la presencia en las aulas de profesores con distinta formación inicial y, como consecuencia, diferentes maneras de entender la Ed...
[See more]
Music teachers in Spain can get access to a position in secondary school through several routes. This means that their approaches to music teaching may differ depending on their initial education. Given the increasing presence of Information a...
[See more]
Cite: Colás Bravo, M.P. y Hernández Portero, G. (2014). Incidencia de la Formación del Profesorado en sus creencias sobre el valor de las TIC en la enseñanza de la Música. Educatio Siglo XXI, 32 (3), 51-74.
Size: 689.4Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/23794

DOI: 10.6018/j/210981

See editor´s version
See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)