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Mostrando ítems 1-10 de 30
Ponencia
Membership in the Franchising System: A Worldwide Analysis
(2008)
The franchising system is one of the sectors on which many management researchers are increasingly focusing their attention. The internationalisation and globalisation of franchising is an unstoppable fact. However, there ...
Ponencia
Antecedentes de la notoriedad del nombre en la determinación de la imagen de marca. Una visión desde un producto de gran consumo
(Dr. Araujo y Dr. Forcada, Universidad del País Vasco, 2005)
En el presente trabajo queremos establecer la relación entre el grado de notoriedad alcanzado por una marca y la conformación de su imagen. Partiendo de una revisión teórica previa, planteamos un modelo de efectos directos e ...
Ponencia
Direct and Indirect Effects of Marketing Effort on Brand Awareness and Brand Image.
(2008)
The marketing effort orientated to towards strengthening the brand means to increase the degree of knowledge of the brand name. In this paper we want to show the relationship between brand awareness and brand image. Starting ...
Ponencia
Distribution Intensity Level as an Antecedent of Brand Equity of Food Products
(2007)
This paper proposes and tests a structural model of the relationships between distribution intensity and dimensions of brand equity of a food product. To estimate parameters used Structural Equation Modeling (SEM). We ...
Ponencia
eWOM & Referrals in Social Network Services
(2012)
If a few decades ago the development of the Internet was instrumental in the interconnection between markets, nowadays the services provided by Web 2.0, such as social network sites (SNS) are the cutting edge. A proof of ...
Ponencia
Aceptación y uso de la web por los usuarios dirigidos por un objetivo
(ESIC, 2004)
Los investigadores se han enfrentado a diversos modelos que tratan de explicar la aceptación y uso de la Web como Sistema de Información. En este sentido, hay una necesidad de revisar y sintetizar los modelos propuestos ...
Ponencia
Ponencia
The franchising system in Spain: Comparative analysis of efficiency of own units versus franchised units
(2007)
El sistema de franquicia sigue su avance imparable en todo el mundo, tanto en los países más desarrollados comercialmente como en los que tienen unas estructuras comerciales más anticuadas. Por tanto, no es de extrañar que ...
Ponencia
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La influencia del sexo del usuario de enseñanza –los profesores- en la adopción de la Web. Una perspectiva teórica
(2006)
The current article theoretically explains the Web acceptance and usage between male professors and female professor. Our proposals indicate that gender role partly moderates the key relationships in the model. Particularly, ...