Informe
Evaluation of IDA in Spain: impact and effectiveness. enhanced networking and cooperation of local actors about IDA in Spain: policy recommendations about IDA in Spain: (informe - proyecto europeo ELEF – European learning environments for citizenship and democracy)
Título alternativo | Informe - proyecto europeo ELEF – European learning environments for citizenship and democracy |
Autor/es | González Monteagudo, José
Moreno Fernández, Olga Guichot Muñoz, Elena Ferreras Listán, Mario Puig Gutiérrez, María Pineda Alfonso, José Antonio |
Departamento | Universidad de Sevilla. Departamento de Teoría e Historia de la Educación y Pedagogía Social Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de la Lengua y la Literatura y Filologías Integradas |
Fecha de publicación | 2018 |
Fecha de depósito | 2019-12-12 |
Resumen | This reports has three section. The first one covers IDA evaluation. The second section refers to impact and enhanced networking. The last section identify several key recomendations about policies related to IDA approach. |
Cita | González Monteagudo, J., Moreno Fernández, O., Guichot Muñoz, E., Ferreras Listán, M., Puig Gutiérrez, M. y Pineda Alfonso, J.A. (2018). Evaluation of IDA in Spain: impact and effectiveness. enhanced networking and cooperation of local actors about IDA in Spain: policy recommendations about IDA in Spain: (informe - proyecto europeo ELEF – European learning environments for citizenship and democracy). (Informe). Universidad de Sevilla, Sevilla. |
Ficheros | Tamaño | Formato | Ver | Descripción |
---|---|---|---|---|
2 Evaluation of the IDA format ... | 453.9Kb | [PDF] | Ver/ | |