Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Castilla-La Mancha, paradigma de la crisis del periodismo: de los viejos magnates a los nuevos micromedios

 

Advanced Search
 
Opened Access Castilla-La Mancha, paradigma de la crisis del periodismo: de los viejos magnates a los nuevos micromedios
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Castilla-La Mancha, the journalism crisis sample: from press barons to new diminished media
Author: Galletero Campos, Belén
Date: 2019
Published in: Ámbitos. Revista Internacional de Comunicación, 43, 27-47.
Document type: Article
Abstract: En la última década se han producido cambios que afectan de lleno a los medios locales, aquejados por la caída de la publicidad, la irrupción de las redes sociales como canal distribuidor y la hegemonía en la difusión gratuita de los contenidos. A...
[See more]
During last decade important changes have affected local media, upset by advertising fall, the creation of social media as a distribution channel and the hegemony in the free content spreading. According to these challenges, main communication gro...
[See more]
Cite: Galletero Campos, B. (2019). Castilla-La Mancha, paradigma de la crisis del periodismo: de los viejos magnates a los nuevos micromedios. Ámbitos. Revista Internacional de Comunicación, 43, 27-47.
Size: 634.7Kb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/82525

DOI: 10.12795/Ambitos.2019.i43.02

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)