Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

La política pública de imagen: la imagen de Francia

 

Advanced Search
 
Opened Access La política pública de imagen: la imagen de Francia
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Ortigueira Sánchez, Manuel
Coordinator/Director: Varela González, José Antonio
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Administración de Empresas y Marketing
Date: 2000
Document type: Article
Abstract: En este trabajo exponemos los resultados de una investigación sobre la imagen de Francia, y ofrecemos diversas recomendaciones para el diseño de políticas públicas de imagen. In this investigation, we will expose the results of the image of France and we will indicate some recommendations for the desing of political public of image. Also, this investigation constitutes a starting point for the evaluation of the performance as regards image that the French government decides to carry out in the studied communities.
Cite: Ortigueira Sánchez, M. (2000). La política pública de imagen: la imagen de Francia. Revista Europea de Dirección y Economía de la Empresa, 9 (2), 167-192.
Size: 9.708Mb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/81265

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)