Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

La percepción de las familias ante la enseñanza de segundas lenguas

 

Advanced Search
 
Opened Access La percepción de las familias ante la enseñanza de segundas lenguas
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: The perception of families about the teaching of second languages
Author: Hernández Prados, María Ángeles
Gambín Martínez, María José
Tolino Fernández-Henarejos, Ana Carmen
Date: 2018
Published in: Fuentes, 20 (1), 11-27.
Document type: Article
Abstract: El dominio de pluralidad de lenguas se ha convertido en una de las competencias profesionales más demandadas, de ahí, la relevancia socioeducativa que ha adquirido el aprendizaje de segundas o terceras lenguas, abriendo un nuevo campo de investigaci...
[See more]
The knowledge of plurality of languages has become one of the most demanded professional competences, for this reason, the socio-educational relevance that has acquired the learning of second or third languages, in such a way that it has opened a ...
[See more]
Cite: Hernández Prados, M.Á., Gambín Martínez, M.J. y Tolino Fernández-Henarejos, A.C. (2018). La percepción de las familias ante la enseñanza de segundas lenguas. Fuentes, 20 (1), 11-27.
Size: 322.7Kb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/79441

DOI: 10.12795/revistafuentes.2018.v20.i1.01

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)