Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Identidad profesional docente en aspirantes a profesorado de enseñanza secundaria

 

Advanced Search
 
Opened Access Identidad profesional docente en aspirantes a profesorado de enseñanza secundaria
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Teaching professional identity of candidates for secondary school teachers
Author: Pontes, Alfonso
Ariza, Leopoldo
Rey Alamillo, Rosario del
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación
Date: 2010
Published in: Psychology, society & education, 2 (2), 49-60.
Document type: Article
Abstract: Dentro de la línea de investigación sobre el pensamiento de los docentes, en este trabajo se muestran los resultados de un estudio destinado a explorar las ideas y motivaciones de los futuros profesores de educación secundaria sobre la profesión ...
[See more]
Within the line of investigation over teacher’s thinking, we show with this paper the results obtained from a research which aim was to explore the ideas and motivation of future secondary school teachers towards the teacher profession and the pe...
[See more]
Cite: Pontes, A., Ariza, L. y Rey Alamillo, R.d. (2010). Identidad profesional docente en aspirantes a profesorado de enseñanza secundaria. Psychology, society & education, 2 (2), 49-60.
Size: 1.642Mb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/59341

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)