Opened Access Shared thinking: Concept and assessment

Citas

buscar en

Estadísticas
Icon
Exportar a
Autor: Aguilera Jiménez, Antonio
Departamento: Universidad de Sevilla. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación
Fecha: 2001
Publicado en: European journal of psychology of education, 16(2), 283-298
Tipo de documento: Artículo
Resumen: The aim of this article is to present the Procedure for the Assessment of Thinking in Interaction (PAT), an instrument for the assessment of shared thinking. Following an introduction of our concept or “shared thinking”, such as appears in contexts of interaction, we present the results and conclusions obtained from its use in a cross-sectional and a longitudinal developmental study.
Tamaño: 808.9Kb
Formato: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/40031

DOI: http://dx.doi.org/10.1007/BF03173030

Ver versión del editor

Mostrar el registro completo del ítem


Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivar 4.0 Internacional

Este registro aparece en las siguientes colecciones