Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

¿Cómo argumentan docentes y discentes en las aulas universitarias?

 

Advanced Search
 
Opened Access ¿Cómo argumentan docentes y discentes en las aulas universitarias?
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Author: Prados Gallardo, María del Mar
Cubero Pérez, Mercedes
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación
Universidad de Sevilla. Departamento de Psicología Experimental
Date: 2016
Published in: Educación XX1, 19 (1), 115-134
Document type: Article
Abstract: Este trabajo está sustentado en los principios y estrategias metodológicas desarrolladas por la psicología cultural, las perspectivas constructivistas, el análisis del discurso y el análisis conversacional. De acuerdo con dicho marco teórico-metodol...
[See more]
The present survey is based on the principles and methodological strategies developed by cultural psychology, constructivist perspectives, the discourse analysis and conversational analysis. Within that theoretical and methodological framework, this...
[See more]
Cite: Prados Gallardo, M.d.M. y Cubero Pérez, M. (2016). ¿Cómo argumentan docentes y discentes en las aulas universitarias?. Educación XX1, 19 (1), 115-134.
Size: 327.6Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/31323

DOI: http://dx.doi.org/10.5944/educxx1.13939

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)