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Listar Artículos (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados(Marketing)) por autor "Velicia Martín, Félix Antonio"
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Artículo
A business model adoption based on tourism innovation: Applying agratification theory to mobile applications
Palos Sánchez, Pedro Ramiro; Saura, José Ramón; Velicia Martín, Félix Antonio; Cepeda-Carrión, Gabriel (2021)The purpose of this paper is to improve understanding of Tourism Innovation by using a Uses and Gratifica-tion Theory model ...
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Artículo
A proposed model for measuring the brand equity in sports organizations
Villarejo Ramos, Ángel Francisco; Velicia Martín, Félix Antonio (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC, 2007)Today, the companies, usually, consider the presence of the intangible assets, specially the brand, in the strategic plans ...
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Artículo
A study of the factors which influence digital transformation in Kibs companies
Mariño Romero, Jorge Alberto; Palos Sánchez, Pedro Ramiro; Velicia Martín, Félix Antonio; Rodrigues, Ricardo Gouveia (Frontiers Media SA, 2022)Eighteen interviews were used in this research to inductively conceptualize the factors that influence digital transformation ...
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Analysis of efficiency of own and franchised units in the Spanish franchise system
Velicia Martín, Félix Antonio; Rondán Cataluña, Francisco Javier; Díez Uli, Leyre (Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, 2017)In this work, we try to answer a key question: what are the more efficient units in franchising: owned or franchised? The ...
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Artículo
La borrosa línea de la Web 2.0
Camacho Mateos, Javier; Ríos Martín, Miguel Ángel; Velicia Martín, Félix Antonio (Universidad de Sevilla, 2015)Las tecnologías de la Web 2.0 en ocasiones se muestran borrosas, cuando se ha de demostrar como un mayor o menor uso de ...
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Artículo
Complexity in the acceptance of sustainable search engines on the Internet: an analysis of unobserved heterogeneity with FIMIX-PLS
Palos Sánchez, Pedro Ramiro; Velicia Martín, Félix Antonio; Saura, José Ramón (Hindawi, 2018)This paper analyses the complexity of user behaviour when facing the challenge of using sustainable applications, such as ...
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Los designios de las relaciones comerciales entre España y Latinoamérica (1995- 2022)
Velicia Martín, Félix Antonio; Martín Serra, Elena (Universidad de Sevilla, 2023)El trabajo analiza las relaciones comerciales entre España y Latinoamérica y el Caribe utilizando datos del Ministerio de ...
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Effects of Users Familiarity and Trust on Perceived Community Support
Sánchez Franco, Manuel Jesús; Roldán Salgueiro, José Luis; Leal Rodríguez, Antonio Luis; Buitrago Esquinas, Eva María; Velicia Martín, Félix Antonio (Academic World Education & Research Center, 2013)The growing use of social network sites raises the question of what encourages members to create and foster perceived ...
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Artículo
Estética y calidad de relación. Una aplicación en los servicios de música online entre jóvenes europeos
Sánchez Franco, Manuel Jesús; Velicia Martín, Félix Antonio; Rondán Cataluña, Francisco Javier (ESIC, 2010)Más allá de las investigaciones que examinan la influencia del aspecto cognitivo (por ejemplo, la usabilidad) de los sitios ...
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Artículo
Evolution of digital transformation in SMEs management through a bibliometric analysis
Marino Romero, Jorge Alberto; Palos Sánchez, Pedro Ramiro; Velicia Martín, Félix Antonio (Elsevier, 2024-02)This document performs a systematic review of the literature and bibliometrics on the orientation of digital transformation ...
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Artículo
Improving KIBS performance using digital transformation: study based on the theory of resources and capabilities
Mariño Romero, Jorge Alberto; Palos Sánchez, Pedro Ramiro; Velicia Martín, Félix Antonio (Emerald, 2023)Purpose-The aim of this research is to analyze the success of digital transformation (DT) in the management and performance ...
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Marketing en los servicios profesionales
Mariño Romero, Jorge Alberto; Sánchez Franco, Manuel Jesús; Velicia Martín, Félix Antonio; Hernández Mogollón, José Manuel (2014)Cualquier organización utilizamos este término ya que incluye tanto a las empresas, ONG, partidos políticos, instituciones ...
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El mercado rumano: oportunidades y problemas para las empresas españolas
Cossío Silva, Francisco José; Velicia Martín, Félix Antonio (Ministerio de Economía y Competitividad, 1994)El objetivo de este trabajo se centra en el análisis de las exportaciones españolas a Rumania, y más concretamente aquellas ...
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El modelo TAM y la enseñanza superior: Una investigación del efecto moderador del sexo
Sánchez Franco, Manuel Jesús; Velicia Martín, Félix Antonio; Villarejo Ramos, Ángel Francisco (Rep, 2007)Las tecnologías de la información y la comunicación (TIC) así como el aprendizaje basado en Internet han adquirido en los ...
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Patient satisfaction in the peruvian health services: validation and application of the HEALTHQUAL scale
Barrios-Ipenza, Fernando; Calvo de Mora Schmidt, Arturo; Velicia Martín, Félix Antonio; Criado García-Legaz, Fernando; Leal Millán, Antonio Genaro (MDPI, 2020)During recent years, public–private partnerships (PPPs) in the health sector have been an attractive alternative for ...
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Artículo
Predicting Fintech Innovation Adoption: the Mediator Role of Social Norms and Attitudes
Irimia Diéguez, Ana Isabel; Velicia Martín, Félix Antonio; Aguayo Camacho, Mariano (Springer-Verlag, 2023)Digital innovation is challenging the traditional way of ofering fnancial services to companies; the so-called Fintech ...
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Researching COVID-19 tracing app acceptance: incorporating theory from the technological acceptance model
Velicia Martín, Félix Antonio; Cabrera-Sánchez, Juan-Pedro; Gil Cordero, Eloy; Palos Sánchez, Pedro Ramiro (2021)Background: The expansion of the coronavirus pandemic and the extraordinary confinement measures imposed by governments ...
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Social integration and post-adoption usage of Social Network Sites An analysis of effects on learning performance
Sánchez Franco, Manuel Jesús; Villarejo Ramos, Ángel Francisco; Velicia Martín, Félix Antonio (Elseiver, 2011)This study calls for an expansion of the scope of educational research from superficial commitment and usage behaviour to ...
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Los valores personales y su influencia en el espíritu emprendedor
García del Junco, Julio; Velicia Martín, Félix Antonio; Álvarez Martínez, Pedro (Universidad de Deusto; Deustuko Unibertsitatea: Asociación de Licenciados en Ciencias Económicas, 2006)El trabajo es continuación de otros orientados a tratar de conocer inicialmente cuáles eran los factores que determinaban ...
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Artículo
What Drives Volunteers to Accept a Digital Platform That Supports NGO Projects?
Saura, José Ramón; Palos Sánchez, Pedro Ramiro; Velicia Martín, Félix Antonio (Frontiers, 2020)Technology has become the driving force for both economic and social change. However, the recruitment of volunteers into ...