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Artículo

dc.creatorSadiartha, Anak Agung Ngurah Gedees
dc.creatorSuartina, I Wayanes
dc.date.accessioned2020-07-07T10:07:16Z
dc.date.available2020-07-07T10:07:16Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationSadiartha, A.A.N.G. y Suartina, I.W. (2020). The role of the influence of satisfaction measurement through CRM (Customer Relationship Marketing) towards consumer confidence in Elite Sang Tunas Kid Courses Denpasar. IROCAMM: International Review of Communication and Marketing Mix, 3 (1), 23-29.
dc.identifier.issne 2605-0447es
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11441/98912
dc.description.abstractKindergarten school at an early age is a form of education that focuses on laying the foundation towards physical growth and development (fine and gross motor coordination), intelligence (thinking power, emotional intelligence, spiritual intelligence), socio-emotional (attitude and behavior as well as religion), language and communication, by the uniqueness and stages of development carried out by young children born up to eight years, serves to develop children’s potential and shape the child’s personality correctly. The purpose of this education has two functions, namely giving direction to all educational activities and is something that is intended to be achieved by all educational activities. Based the results are customer relationship marketing has a positive and significant influence on the satisfaction of Elite Sang Tunas Kid Courses Denpasar, CRM has a positive and significant influence on Consumer Trust in Elite Sang Tunas Kid Courses Denpasar, satisfaction has a positive and significant influence on Consumer Trust at Elite Sang Tunas Kid Courses Denpasar, the role of satisfaction plays an important role for the development and progress of the institution, this means that the better customer relationship marketing, consumers will feel high satisfaction so that consumers are loyal to the services provided by Elite Sang Tunas Kid Courses Denpasar.es
dc.description.abstractEl jardín de infancia a una edad temprana es una forma de educación que se centra en sentar las bases para el crecimiento y desarrollo físico (coordinación motora fina y gruesa), la inteligencia (poder de pensamiento, inteligencia emocional, inteligencia espiritual), socio-emocional (actitud y comportamiento así como religión), el lenguaje y la comunicación, por la singularidad y las etapas de desarrollo que llevan a cabo los niños pequeños de hasta ocho años, sirve para desarrollar el potencial de los niños y formar la personalidad del niño correctamente. La finalidad de esta educación tiene como función principal dar directrices a todas las actividades educativas y es algo que se pretende conseguir con todas las actividades educativas. Basado en los resultados son la relación con el cliente, el marketing tiene una influencia positiva que concluye en la satisfacción de los Cursos de Elite Sang Tunas Kid Denpasar, un CRM que tiene una influencia positiva y significativa en la confianza del consumidor. Dado que la satisfacción, como concepto, tiene una influencia positiva y significativa en la confianza del consumidor, en concreto el papel de la satisfacción en Elite Sang Tunas Kid Courses Denpasar,juega un rol importante para el desarrollo y el progreso de la institución; esto es: la mejor comercialización es una óptima relación con el cliente pues los consumidores se sentirán muy satisfechos para que los consumidores sean fieles a los servicios prestados por la entidad.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent7 p.es
dc.language.isoenges
dc.publisherUniversidad de Sevillaes
dc.relation.ispartofIROCAMM: International Review of Communication and Marketing Mix, 3 (1), 23-29.
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectCustomer relationshipes
dc.subjectCustomer trustes
dc.subjectKindergarten schooles
dc.subjectSatisfactiones
dc.subjectConfianza del clientees
dc.subjectJardín de infanciaes
dc.subjectRelación con el clientees
dc.subjectSatisfacciónes
dc.titleThe role of the influence of satisfaction measurement through CRM (Customer Relationship Marketing) towards consumer confidence in Elite Sang Tunas Kid Courses Denpasares
dc.title.alternativePapel de la influencia de la medición de la satisfacción a través de CRM (Customer Relationship Marketing) hacia la confianza del consumidor en Elite Sang Tunas Kid Courses Denpasares
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.relation.publisherversionhttps://institucional.us.es/revistas/IROCAMM/3_2020/The_role_of_the_influence_Ngurah_Suartina_IROCAMM_jan20.pdfes
dc.identifier.doi10.12795/IROCAMM.2020.v01.i03.02es
dc.journaltitleIROCAMM: International Review of Communication and Marketing Mixes
dc.publication.volumen3es
dc.publication.issue1es
dc.publication.initialPage23es
dc.publication.endPage29es

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