Show simple item record

Article

dc.creatorCascales Ramos, Antonioes
dc.date.accessioned2018-06-13T08:42:08Z
dc.date.available2018-06-13T08:42:08Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationCascales Ramos, A. (2009). Elementos para una teoría comunicacional de la propaganda. Antonio Pineda Cachero. Ediciones Alfar Universidad. 2006. Sevilla [Reseña]. Admira, 1, 395-402.
dc.identifier.issn1989-6972es
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11441/76091
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherUniversidad de Sevillaes
dc.relation.ispartofAdmira, 1, 395-402.
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleElementos para una teoría comunicacional de la propaganda. Antonio Pineda Cachero. Ediciones Alfar Universidad. 2006. Sevilla [Reseña]es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literaturaes
dc.relation.publisherversionhttps://docs.wixstatic.com/ugd/b08024_1fe6856bb56644129161a1ddfcafe9da.pdfes
idus.format.extent8 p.es
dc.journaltitleAdmiraes
dc.publication.issue1es
dc.publication.initialPage395es
dc.publication.endPage402es

FilesSizeFormatViewDescription
b08024_1fe6856bb56644129161a1d ...113.0KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional