Browsing Ponencias (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)) by Author
- idUS
- Investigación
- Ciencias Sociales y Jurídicas
- Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)
- Ponencias (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing))
- Browsing Ponencias (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)) by Author
- idUS
- Investigación
- Ciencias Sociales y Jurídicas
- Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)
- Ponencias (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing))
- Browsing Ponencias (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)) by Author
Browsing Ponencias (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)) by Author "González, María de la O"
Now showing items 1-2 of 2
-
Presentation
Determinants of User Acceptance of a Local eGovernment Electronic Document Management System (EDMS)
Afonso, Carlos Miguel; González, María de la O; Roldán Salgueiro, José Luis; Sánchez Franco, Manuel Jesús (Academic Publishing International Limited, 2012)On numerous occasions the significant value of the investments involved in the development of eGovernment and the expectations ...
-
Presentation
The moderator role of Gender in the Unified Theory of Acceptance and Use of Technology (UTAUT): A study on users of Electronic Document Management Systems
Afonso, Carlos Miguel; Roldán Salgueiro, José Luis; Sánchez Franco, Manuel Jesús; González, María de la O (2012)Venkatesh et al. [1] tried to integrate predictability capabilities from the different existing models of technology ...