Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Motivación y realidad aumentada: alumnos como consumidores y productores de objetos de aprendizaje

 

Advanced Search
 
Opened Access Motivación y realidad aumentada: alumnos como consumidores y productores de objetos de aprendizaje
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Motivation and augmented reality: students as consumers and producers of learning objects
Author: Marín Díaz, Verónica
Cabero Almenara, Julio
Gallego Pérez, Óscar
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa
Date: 2018
Document type: Article
Abstract: La incorporación de herramientas digitales a la enseñanza supone en un gran número de casos una modificación de la actitud del estudiante hacia los contenidos. Así encontramos como la Realidad Aumentada, poco a poco se ha ido incorporando a las aula...
[See more]
The incorporate of digital tools into the education suppose a large number of cases a modification of the student’s attitude to the contents. So, we find how the Augmented Reality, gradually, has been incorporated into the classroom, caused a revolu...
[See more]
Cite: Marín Díaz, V., Cabero Almenara, J. y Gallego Pérez, O. (2018). Motivación y realidad aumentada: alumnos como consumidores y productores de objetos de aprendizaje. Aula abierta, 47 (3), 337-346.
Size: 825.5Kb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/79139

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)