Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Approaches to learning: an analysis of basic psychometric properties of the Spanish versions of three short questionnaires

 

Advanced Search
 
Opened Access Approaches to learning: an analysis of basic psychometric properties of the Spanish versions of three short questionnaires
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Enfoques de aprendizaje: un análisis de las propiedades psicométricas básicas de tres cuestionarios cortos
Author: Fernández Polvillo, Carmen
Arquero Montaño, José Luis
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Contabilidad y Economía Financiera
Date: 2015
Published in: EDUCADE: Revista de Educación en Contabilidad, Finanzas y Administración de Empresas, 6, 23-34.
Document type: Article
Abstract: El modelo educativo resultante de la integración en el Espacio Europeo requiere del profesorado actuar como gestores del contexto de aprendizaje, seleccionando recursos y metodologías de entre las disponibles. Los cuestionarios que miden los enfo...
[See more]
The educational model resulted from the integration in the European Higher Education Area demands from the teaching staff to act as managers of the learning context, selecting resources and the appropriate pedagogy among several alternatives. The...
[See more]
Cite: Fernández Polvillo, C. y Arquero Montaño, J.L. (2015). Approaches to learning: an analysis of basic psychometric properties of the Spanish versions of three short questionnaires. EDUCADE: Revista de Educación en Contabilidad, Finanzas y Administración de Empresas, 6, 23-34.
Size: 511.0Kb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/78595

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)