Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Reading comprehension mechanisms in autism spectrum disorder: metacognitive processes and executive function.

 

Advanced Search
 
Acceso restringido Reading comprehension mechanisms in autism spectrum disorder: metacognitive processes and executive function.
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Mecanismos de comprensión lectora en el trastorno del espectro autista: procesos metacognitivos y función ejecutiva
Author: Micai, Martina
Director: Saldaña Sage, David
Vulchanova, Mila
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación
Date: 2018-05-17
Document type: Doctoral Thesis
Abstract: This thesis aims to increase the understanding of the metacognitive processes and executive function underlying reading comprehension deficits in autism spectrum disorder (ASD). This aim was achieved using behavioural assessments and eye-tracker tec...
[See more]
Esta tesis tiene como objetivo explorar el papel de los procesos metacognitivos y de la función ejecutiva en la comprensión lectora en personas con trastorno del espectro del autismo (TEA). Para ello se han desarrollado experimentos conductuales y c...
[See more]
Cite: Micai, M. (2018). Reading comprehension mechanisms in autism spectrum disorder: metacognitive processes and executive function.. (Tesis Doctoral Inédita). Universidad de Sevilla, Sevilla.
Size: 146.7Kb
Format: PDF

Appendix 4: Experimental material Chapter 3 (disponible)

Size: 223.2Kb
Format: PDF

Appendix 5: Experimental material Chapter 4 (disponible)

Size: 3.444Mb
Format: PDF
xmlui.item.no_texto_completo  until  2020-05-17.  For more information contact idus@us.es

URI: https://hdl.handle.net/11441/75576

This work is under a Creative Commons License: 
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Estados Unidos de América

This item appears in the following Collection(s)