Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Flipped classroom para adquirir la competencia digital docente: una experiencia didáctica en la Educación Superior

 

Advanced Search
 
Opened Access Flipped classroom para adquirir la competencia digital docente: una experiencia didáctica en la Educación Superior
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Flipped classroom teachers to acquire digital competence: an experience in higher education
Author: Sosa Díaz, María José
Palau Martín, Ramón
Date: 2018
Published in: Pixel-Bit, 52, 37-54.
Document type: Article
Abstract: Debido a la influencia de las tecnologías, es imprescindible la adquisición de competencias digitales y mediáticas, especialmente en el profesorado. El Flipped Classroom es uno de los modelos pedagógicos que están revolucionando el ámbito educativo....
[See more]
Nowadays due to the technologies influence is essential the acquisition of digital and media literacy, specifically for teachers during the teacher training period. The Flipped Classroom is one of the pedagogical models that are revolutionizing the ...
[See more]
Cite: Sosa Díaz, M.J. y Palau Martín, R. (2018). Flipped classroom para adquirir la competencia digital docente: una experiencia didáctica en la Educación Superior. Pixel-Bit, 52, 37-54.
Size: 633.9Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/68935

DOI: 10.12795/pixelbit.2018.i52.03

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)