Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

La utilización publicitaria de la imagen del Rey y la familia real

 

Advanced Search
 
Opened Access La utilización publicitaria de la imagen del Rey y la familia real
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Ramos Fernández, Fernando
Date: 2004
Published in: Ámbitos. Revista Internacional de Comunicación, 11-12, 9-38.
Document type: Article
Abstract: La repetida utilización de la imagen del Rey y de otros miembros de su familia por parte de marcas comerciales, generalmente asociada a actividades de ocio y esparcimiento; el patrocinio de la imagen del rey por parte de una empresa de telefonía, qu...
[See more]
The repeatedly utilization of the image of the King and of other members of its family on the part of commercial marks, generally associate to activities of leisure and dissemination; the sponsorship of the image of the king on the part of a busines...
[See more]
Cite: Ramos Fernández, F. (2004). La utilización publicitaria de la imagen del Rey y la familia real. Ámbitos. Revista Internacional de Comunicación, 11-12, 9-38.
Size: 1.036Mb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/67510

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)