Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

TIC y discapacidad. Conocimiento del profesorado de educación primaria en Andalucía

 

Advanced Search
 
Opened Access TIC y discapacidad. Conocimiento del profesorado de educación primaria en Andalucía
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: ICT and disability. Knowledge of the teachers of primary education in Andalusia
Author: Fernández Batanero, José María
Román Graván, Pedro
El Homrani, Mohammed
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa
Date: 2017
Published in: Aula Abierta, 46, 65-72.
Document type: Article
Abstract: En la actualidad, debemos considerar la formación permanente del profesorado y, con ella, el aprendizaje continuo, como necesarios y esenciales para desarrollar una educación de calidad en igualdad y equidad. En este contexto, las TIC abren una nue...
[See more]
At present, we must consider the ongoing training of teachers and, with it, continuous learning, as necessary and essential to develop a quality education in equality and equity. In this context, ICTs open a new way of accessing information and a g...
[See more]
Cite: Fernández Batanero, J.M., Román Graván, P. y El Homrani, M. (2017). TIC y discapacidad. Conocimiento del profesorado de educación primaria en Andalucía. Aula Abierta, 46, 65-72.
Size: 390.0Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/63579

DOI: 10.17811/rifie.46.2017.65-72

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)