Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Dispositivos móviles y realidad aumentada en el aprendizaje del alumnado universitario

 

Advanced Search
 
Opened Access Dispositivos móviles y realidad aumentada en el aprendizaje del alumnado universitario
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Mobile devices and augmented reality in the learning process of university students
Author: Cabero Almenara, Julio
Fernández Robles, Bárbara
Marín Díaz, Verónica
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa
Date: 2017
Published in: RIED. Revista Iberoamericana de Educación a Distancia, 20 (2), 167-185.
Document type: Article
Abstract: La Realidad Aumentada es una tecnología emergente que, cada día, tiene una mayor incidencia en la docencia. Tanto la Realidad Aumentada como la tecnología móvil se dibujan junto a ella; la tecnología móvil se dibuja como uno de los binomios más ef...
[See more]
Augmented Reality is an emerging technology having more and more influence on teaching. Together with it, mobile technology is drawn as one of the most effective pairing to support a meaningful and omnipresent learning. However, for it to be able ...
[See more]
Cite: Cabero Almenara, J., Fernández Robles, B. y Marín Díaz, V. (2017). Dispositivos móviles y realidad aumentada en el aprendizaje del alumnado universitario. RIED. Revista Iberoamericana de Educación a Distancia, 20 (2), 167-185.
Size: 482.2Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/61318

DOI: 10.5944/ried.20.2.17245

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)