Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Innovación educativa y metodologías activas en educación secundaria: la perspectiva de los docentes de lenguas castellana y literatura

 

Advanced Search
 
Opened Access Innovación educativa y metodologías activas en educación secundaria: la perspectiva de los docentes de lenguas castellana y literatura
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Educational innovation and active methodologies in secondary education: the perspective of teachers of Spanish language and literature
Author: Oña Cots, José Manuel De Abellán Toledo, Yolanda
Herrada Valverde, Rosario Isabel
Date: 2016
Published in: Revista Fuentes, 18 (1), 65-76.
Document type: Article
Abstract: En el contexto educativo actual se están llevando a cabo acciones encaminadas a mejorar la enseñanza a través de nuevas formas de adquisición del conocimiento y de la implicación activa por parte del alumnado. Con ello se trata de preparar a la ciud...
[See more]
In the current educational context they are undertaking actions to improve teaching through new ways of acquiring knowledge and active involvement by students. The aim is to prepare citizens to actively participate in society and to be able to res...
[See more]
Cite: Abellán Toledo, Y. y Herrada Valverde, R.I. (2016). Innovación educativa y metodologías activas en educación secundaria: la perspectiva de los docentes de lenguas castellana y literatura. Revista Fuentes, 18 (1), 65-76.
Size: 1.124Mb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/53843

DOI: 10.12795

DOI: 10.12795/revistafuentes.2016.18.1.02

See editor´s version
See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)