Opened Access Marketing y cultura
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Malo Montoro, Nuria
Martínez Rodríguez, Rocío
Castellanos Verdugo, Mario
Sánchez de Medina González, Teresa
Coordinator/Director: Arana Cañedo-Argüelles, Juan
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)
Date: 1997
Published in: Sociedad multicultural : competencia y cooperación : actas del XXX Congreso Universitario Internacional UNIV'97 (1997), p 273-279
Document type: Presentation
Cite: Malo Montoro, N., Martínez Rodríguez, R., Castellanos Verdugo, M. y Sánchez de Medina González, T. (1997). Marketing y cultura. En Sociedad multicultural : competencia y cooperación : actas del XXX Congreso Universitario Internacional UNIV'97 (273-279), Sevilla: Colegio Mayor Almonte.
Size: 348.8Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/44784

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)