Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

La coordinación de materias de economía en el Grado de Marketing e Investigación de Mercados

 

Advanced Search
 
Opened Access La coordinación de materias de economía en el Grado de Marketing e Investigación de Mercados
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Palma Martos, María Luisa
García Sánchez, Antonio
Caraballo, M. Ángeles
Ridao Carlini, María Luisa
Gómez García, Francisco
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Economía e Historia Económica
Date: 2009
Published in: Revista de Enseñanza Universitaria, 34, 44-57.
Document type: Article
Abstract: El objetivo del proyecto es conocer la existencia de posibles solapamientos de contenidos en las asignaturas de economía que imparte el departamento de Economía e Historia Económica en el Grado de Marketing y evaluar el grado de satisfacción del alu...
[See more]
The goal of this research is to ascertain the existence of overlaps in the contents of Economics subjects given by the Economics and Economic History Department of the degree in Marketing, and to evaluate the satisfaction level of the students with ...
[See more]
Cite: Palma Martos, M.L., García Sánchez, A., Caraballo Pou, M.Á., Ridao Carlini, M.L. y Gómez García, F. (2009). La coordinación de materias de economía en el Grado de Marketing e Investigación de Mercados. Revista de Enseñanza Universitaria, 34, 44-57.
Size: 487.4Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/40736

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)