Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Las competencias profesionales del maestro de Primaria desde la perspectiva del tutor del centro de prácticas

 

Advanced Search
 
Opened Access Las competencias profesionales del maestro de Primaria desde la perspectiva del tutor del centro de prácticas
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Professional competencies of the Primary teacher: a study from the perspective of the tutor of Practicum
Author: Barceló Cerdá, María Luisa
Date: 2015
Published in: Revista Fuentes, 17, 17-39
Document type: Article
Abstract: Una asignatura clave en la formación inicial de los maestros es el Prácticum, en el que los tutores de los centros de prácticas cumplen un papel esencial como nexo entre la universidad y la escuela. Desde este rol este estudio pretende conocer cuále...
[See more]
The Practicum is a crucial element in the initial education of teachers, where tutors play an essential role as a nexus between university and school. From that perspective, the current study intends to find out what the Primary-Schoolteacher profes...
[See more]
Size: 1.106Mb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/33904

DOI: 10.12795/revistafuentes.2015.i17.01

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España

This item appears in the following Collection(s)