Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Las tecnologías de la información y comunicación (TIC) en el proceso de enseñanza y aprendizaje del alumnado con trastorno del espectro autista (TEA)

 

Advanced Search
 
Opened Access Las tecnologías de la información y comunicación (TIC) en el proceso de enseñanza y aprendizaje del alumnado con trastorno del espectro autista (TEA)
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Information and communication technologies (ICT) in teaching and learning process of students with autism spectrum disorder (ASD)
Author: Lozano Martínez, Josefina
Ballesta Pagán, F. Javier
Alcaraz García, Salvador
Cerezo Máiquez, María Carmen
Date: 2013
Published in: Revista Fuentes, 14, 193-208
Document type: Article
Abstract: En este artículo realizamos un análisis teórico sobre el uso de las tecnologías de la información y comunicación (TIC) en el proceso de enseñanza y aprendizaje con alumnado que presenta necesidad específica de apoyo educativo. En concreto, el anális...
[See more]
In this paper, we present a theoretical analysis of the use of information technology and communication (ICT) in teaching and learning process of students with special needs. Specifically, the analysis shows the potential of ICT in teaching and lear...
[See more]
Size: 870.4Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/33860

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España

This item appears in the following Collection(s)