Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

User generated content y marcas : niños y adolescentes como creadores de contenidos

 

Advanced Search
 
Opened Access User generated content y marcas : niños y adolescentes como creadores de contenidos
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Ramos-Serrano, Marina
Herrero Diz, Paula
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literatura
Date: 2014
Published in: Actas Icono14 , 15. Congreso Internacional de Comunicación Infantil, junio 2014. (pp. 311-321)
Document type: Presentation
Abstract: El libre acceso a Internet y la multitud de contenidos que la Red permite generar para transmitir ideas, ha favorecido la aparición de nuevos actores –jóvenes menores de edad– creadores de contenidos –prosumers– cuyos mensajes pueden llegar a tener ...
[See more]
Free Internet access and the numerous sources of content that the Network can generate to transmit ideas, has favoured the emergence of new actors –young creators of content, or prosumers– whose messages can have the same ability to influence societ...
[See more]
Size: 660.1Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/30453

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)