Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Prácticas educativas de orientación inclusiva ante el fracaso escolar. Estudio de caso.

 

Advanced Search
 
Opened Access Prácticas educativas de orientación inclusiva ante el fracaso escolar. Estudio de caso.
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Educational practices of inclusive orientation to school failure. Case study
Author: Fernández Batanero, José María
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa
Date: 2014
Published in: Journal for Educators, Teachers and Trainers JETT : The LabOSfor electronic, peer-reviwed, open-access Magazine, 5(2), 235 – 246.
Document type: Article
Abstract: La Unión Europea ha apostado por lograr una sociedad del conocimiento en Europa y considera que la lucha contra el fracaso escolar es una de sus principales prioridades. De hecho, la cifra del fracaso escolar es uno de los cinco objetivos educativ...
[See more]
The European Union has opted for a society of knowledge in Europe and considers that the fight against school failure is one of its main priorities. Indeed, the number of school failure is one of the five fundamental educational objectives to meet...
[See more]
Size: 270.6Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/28561

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)