Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Actitudes docentes y buenas prácticas con TIC del profesorado de Educación Permanente de Adultos en Andalucía

 

Advanced Search
 
Opened Access Actitudes docentes y buenas prácticas con TIC del profesorado de Educación Permanente de Adultos en Andalucía
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Teacher attitudes and best practices with ICT faculty Adult Continuing Education in Andalusia
Author: Fernández Batanero, José María
Torres González, José Antonio
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa
Date: 2015
Published in: Revista Complutense de Educación, 26,(especial), 33-49
Document type: Article
Abstract: El presente artículo recoge los resultados de un estudio cuyo objetivo ha sido determinar las actitudes del profesorado de educación permanente de adultos de la comunidad autónoma de Andalucía, hacia el uso e integración de las Tecnologías de la I...
[See more]
The present paper reports the results of a study aiming to describe the attitudes of teachers in adult continuous education in the Autonomous Community of Andalusia (Spain) towards the use and integration of information and communication technolog...
[See more]
Cite: Fernández Batanero, J.M. y Torres González, J.A. (2015). Actitudes docentes y buenas prácticas con TIC del profesorado de Educación Permanente de Adultos en Andalucía. Revista Complutense de Educación, Nº Especial, 33-49.
Size: 284.1Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/28020

DOI: 10.5209/rev_RCED.2015.v26.43812

See editor´s version
See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)