Mostrar el registro sencillo del ítem
Artículo
Time and the Rhythms of Emancipatory Education. Rethinking the Temporal Complexity of Self and Society: reseña
dc.creator | González Monteagudo, José | es |
dc.creator | Gutiérrez Quijada, Natividad | es |
dc.date.accessioned | 2018-06-29T10:50:21Z | |
dc.date.available | 2018-06-29T10:50:21Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | González Monteagudo, J. y Gutiérrez Quijada, N. (2018). Time and the Rhythms of Emancipatory Education. Rethinking the Temporal Complexity of Self and Society: reseña. Cuestiones Pedagógicas, 26, 163-166. | |
dc.identifier.issn | 0213-1269 | es |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11441/76568 | |
dc.format | application/pdf | es |
dc.language.iso | spa | es |
dc.publisher | Universidad de Sevilla | es |
dc.relation.ispartof | Cuestiones Pedagógicas, 26, 163-166. | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Tiempos educativos | es |
dc.subject | Ritmos educativos | es |
dc.title | Time and the Rhythms of Emancipatory Education. Rethinking the Temporal Complexity of Self and Society: reseña | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | es |
dcterms.identifier | https://ror.org/03yxnpp24 | |
dc.type.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.contributor.affiliation | Universidad de Sevilla. Departamento de Teoría e Historia de la Educación y Pedagogía Social | es |
idus.format.extent | 4 p. | es |
dc.journaltitle | Cuestiones Pedagógicas | es |
dc.publication.volumen | 26 | es |
dc.publication.initialPage | 163 | es |
dc.publication.endPage | 166 | es |
Ficheros | Tamaño | Formato | Ver | Descripción |
---|---|---|---|---|
2018 re Alhadeff Cuestiones 26 ... | 106.7Kb | ![]() | Ver/ | |