Show simple item record

Article

dc.creatorBarragán Romero, Ana Isabeles
dc.date.accessioned2017-04-26T07:14:31Z
dc.date.available2017-04-26T07:14:31Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationBarragán Romero, A.I. (2008). Propaganda (reseña). Comunicación: revista Internacional de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Estudios Culturales, I (6), 187-189.
dc.identifier.issn1989-600Xes
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/58562
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherUniversidad de Sevillaes
dc.relation.ispartofComunicación: revista Internacional de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Estudios Culturales, I (6), 187-189.
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titlePropaganda (reseña)es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
idus.format.extent3 p.es
dc.journaltitleComunicación: revista Internacional de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Estudios Culturaleses
dc.publication.volumenIes
dc.publication.issue6es
dc.publication.initialPage187es
dc.publication.endPage189es

FilesSizeFormatViewDescription
5_propaganda.pdf65.21KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional