Show simple item record

Presentation

dc.creatorPerera Rodríguez, Víctor Hugoes
dc.creatorHervás Gómez, Carloses
dc.date.accessioned2017-01-09T09:05:14Z
dc.date.available2017-01-09T09:05:14Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationPerera Rodríguez, V.H. y Hervás Gómez, C. (2016). Estilos de aprendizaje predominantes en Grados de la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad de Sevilla. En EDUNOVATIC 2016. I Congreso Virtual Internacional de Educación, Innovación y TIC (130-139), REDINE, Red de Investigación e Innovación Educativa.
dc.identifier.isbn978-84-617-7628-3es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/51666
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherREDINE, Red de Investigación e Innovación Educativaes
dc.relation.ispartofEDUNOVATIC 2016. I Congreso Virtual Internacional de Educación, Innovación y TIC (2016), p 130-139
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectFormación del Profesoradoes
dc.subjectEnseñanza universitariaes
dc.subjectEstilos de aprendizajees
dc.subjectTIC en educaciónes
dc.titleEstilos de aprendizaje predominantes en Grados de la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad de Sevillaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectes
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativaes
idus.format.extent10 p.es
dc.publication.initialPage130es
dc.publication.endPage139es
dc.eventtitleEDUNOVATIC 2016. I Congreso Virtual Internacional de Educación, Innovación y TICes
dc.relation.publicationplaceMadrid, Españaes

FilesSizeFormatViewDescription
Estilos_de_aprendizaje_predomi ...6.067MbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional