Show simple item record

Article

dc.creatorRey, Juan
dc.creatorGarrido Lora, Manuel
dc.date.accessioned2015-10-13T07:15:06Z
dc.date.available2015-10-13T07:15:06Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationRey, J. y Garrido Lora, M. (2007). Sisley o el erotismo como estrategia publicitaria. Trípodos, Extra 2007 (2), 887-897.es
dc.identifier.issn1138-3305es
dc.identifier.issne 2340-5007es
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11441/29344
dc.formatapplication/pdfes
dc.language.isospaes
dc.publisherBarcelona : Facultat de Comunicació Blanquerna, Universitat Ramon Llulles
dc.relation.ispartofTrípodos, Extra 2007 (2), 887-897. IV Congreso Internacional comunicación y realidades
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectPublicidades
dc.subjectSisleyes
dc.subjectSexoes
dc.subjectErotismoes
dc.subjectPornografíaes
dc.titleSisley o el erotismo como estrategia publicitariaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dcterms.identifierhttps://ror.org/03yxnpp24
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literaturaes
dc.journaltitleTrípodoses
dc.publication.volumenExtra 2007es
dc.publication.issue2es
dc.publication.initialPage887es
dc.publication.endPage897es
dc.identifier.idushttps://idus.us.es/xmlui/handle/11441/29344

FilesSizeFormatViewDescription
sisley.pdf599.8KbIcon   [PDF] View/Open  

This item appears in the following collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional