Browsing Artículos (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados(Marketing)) by Author
- idUS
- Investigación
- Ciencias Sociales y Jurídicas
- Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)
- Artículos (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados(Marketing))
- Browsing Artículos (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados(Marketing)) by Author
- idUS
- Investigación
- Ciencias Sociales y Jurídicas
- Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)
- Artículos (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados(Marketing))
- Browsing Artículos (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados(Marketing)) by Author
Browsing Artículos (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados(Marketing)) by Author "Lara Rubio, J."
Now showing items 1-2 of 2
-
Article
Cultural sustainability in university students’ flamenco music event attendance: a neural networks approach
Sancha Navarro, Jesús Manuel de; Lara Rubio, J.; Oliver Alfonso, María Dolores; Palma Martos, Luis Antonio (MDPI, 2021)University students consume live music; however, almost 40% declare that they have never attended a flamenco show, an ...
-
Article
Explanatory and predictive model of the adoptionof P2P payment systems
Lara Rubio, J.; Villarejo Ramos, Ángel Francisco; Liébana-Cabanillas, Francisco (Taylor and Francis, 2020)The purpose of this paper is to identify the factors affecting the intention to use peer-to-peer (P2P)mobile payment. ...