Listar Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing) por título
Mostrando ítems 700-719 de 1343
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Artículo
“I am delighted!”: the effect of perceived customer value on repurchase and advocacy intention in B2B express delivery services
(MDPI, 2021)Express parcel delivery has increased significantly in recent years because of changes in technology and consumer habits, ...
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Artículo
Identificación de actuaciones para la mejora del atractivo turístico de una ciudad a través de la metodología Concept Mapping
(Agència Valenciana del Turisme, 2010)El presente trabajo pretende identificar actuaciones para la mejora del atractivo turístico de una ciudad, en concreto, ...
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Ponencia
Identificación de las principales dificultades que obstaculizan el acceso a los órganos de gobierno en las universidades españolas
(Universidad de Sevilla, 2011)Los factores más relevantes que dificultan la promoción profesional de la mujer en la Universidad no se refieren tanto a ...
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Tesis Doctoral
Identificación de los antecedentes de las born global
(2017-09-22) -
Ponencia
Identificación, mediante el uso de mapas conceptuales, de los servicios de valor añadido en los sistemas inteligentes de transporte
(2009)El desarrollo de la tecnología aplicada a los sistemas de transporte ha desarrollado un nuevo campo de investigación: los ...
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Ponencia
Identification of added value ITS services using concept mapping techniques
(IEEE, 2009)The evolution of electronics and the growing capabilities of in-vehicle and public infrastructure equipments make feasible ...
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Ponencia
Identification of Influencers in eWord-of-Mouth communities using their Online Participation Features Online Participation Features
(Editorial Universitat Politècnica de València, 2016)The identification of influencers in any type of online social network is of paramount importance, as they can significantly ...
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Artículo
Identification of innovation solvers in open innovation communities using swarm intelligence
(Elsevier, 2016-08)Open innovation communities represent an effective strategy to provide organizations with a wider range of ideas, reducing ...
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Artículo
Identification of intangible assets in knowledge-based organizations using concept mapping techniques
(2014)This paper proposes a procedure for identifying the intangible assets that generate value to knowledge-intensive organizations ...
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Artículo
Identification of new added value services on intelligent transportation systems
(2013)The evolution of electronics and the growing capabilities of in-vehicle and public infrastructure equipment make feasible ...
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Ponencia
Identification of the design variables of e-learning tools using concept mapping techniques
(2005)Thanks to the use of stadisthic techniques is posible to stablish an technological acceptation model of e- Learning ...
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Artículo
Identification of the design variables of eLearning tools
(2011)The widespread availability of digital learning resources in a variety of media formats has promoted the proliferation ...
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Ponencia
Identification of the profile of franchisee preferred by the franchisors that operate in the Spanish market
(2006)In this recent work we try to identify the characteristics of the franchisee profile that are preferred by the franchisor ...
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Artículo
Identifying relevant segments of AI applications adopters – Expanding the UTAUT2’s variables
(Elsevier, 2021)Artificial intelligence (AI) is a future-defining technology, and AI applications are becoming mainstream in the developed ...
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Artículo
Identifying the features of reputable users in eWOM communities by using Particle Swarm Optimization
(Elsevier, 2018)Electronic Word-of-Mouth communities have become popular over the last several years as websites where people can share ...
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Artículo
Identifying the franchisee profiles franchisors prefer
(Vilnius Gediminas Technical University Press, 2011)This study identifies the franchisee profiles that franchisors prefer. Specifically, the goals of this study are: (1) to ...
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Artículo
La igualdad de género en los estudios de grado en Comunicación: la transversalidad imaginaria. Estudio de caso de las universidades públicas andaluzas
(Fundación iS+D para la investigación Social Avanzada, 2018)Son muchos los estudios que son publicados sobre la relación género-Universidad: desde los techos de cristal hasta ...
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Libro
Ilustres egresados de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales de la Universidad de Sevilla. 1971-2021
(Editorial Universidad de Sevilla, 2022)Con motivo de la celebración en 2021 de los cincuenta años de la creación de la Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales ...
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Artículo
Imagen de destinos turísticos urbanos y lealtad del turista, ¿actitud o comportamiento?
(2010)Los destinos turísticos urbanos se enfrentan actualmente a una creciente competencia generada por las facilidades existentes ...
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Artículo
La imagen de un país y su gobierno: La imagen de Alemania
(1999)El presente trabajo recoge los resultados de una investigación realizada en ocho países diferentes. En esta investigación ...