Mostrar el registro sencillo del ítem

Artículo

dc.creatorOrtigueira Sánchez, Manueles
dc.date.accessioned2021-05-14T13:12:00Z
dc.date.available2021-05-14T13:12:00Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.citationOrtigueira Sánchez, M. (1999). A imaxe de Arxentina. Revista galega de economía, 8 (1), 141-164.
dc.identifier.issn1132-2799 (impreso)es
dc.identifier.issn2255-5951 (electrónico)es
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11441/109050
dc.description.abstractNa presente investigación mostrámo·los resultados dun macroestudio realizado en oito países diferentes. A utilídade da información obtida está relacionada coa enorme transcen· dencia que ten a imaxe dun país para o desenvolvemento das súas relacións de intercambio con outros países. Neste trabal/o recollémo·la imaxe dun país onda, xa hai anos, acudiu unha enorme cantidade de galegos para me/lora·las súas condicións de vida. éstámonos a referir á Arxentina. O lazo histórico manlído con este país é o que nos induciu a presentar aquí a súa imaxe.es
dc.description.abstractIn this papar the outcome of a macro-study; carrled out in eight different countries: is shown. The utilizalíon of the Informa/ion oblained is related to the enormous significance the image of a country has for the development of its exchange relations wílh other countries. In this way; the image of Argentina; a country chosen by many Gallician people long time ago to improve their living conditions; has been selected. The historical ties between Spain and Argentina ha ve been the main reason to locus on the image of the latter.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent23 p.es
dc.language.isogcees
dc.publisherUniversidad de Santiago de Compostelaes
dc.relation.ispartofRevista galega de economía, 8 (1), 141-164.
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectlmaxe de Arxentinaes
dc.subjectMarketing públicoes
dc.subjectlmaxe dun países
dc.subjectGoberno da imaxees
dc.subjectlmage of Argentinaes
dc.subjectPublic marketinges
dc.subjectlmage of a countryes
dc.subjectImage managementes
dc.titleA imaxe de Arxentinaes
dc.title.alternativeThe image of Argentinaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dcterms.identifierhttps://ror.org/03yxnpp24
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersiones
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.contributor.affiliationUniversidad de Sevilla. Departamento de Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)es
dc.journaltitleRevista galega de economíaes
dc.publication.volumen8es
dc.publication.issue1es
dc.publication.initialPage141es
dc.publication.endPage164es
dc.identifier.sisius6621379es

FicherosTamañoFormatoVerDescripción
A_imaxe_de_Arxentina.pdf5.506MbIcon   [PDF] Ver/Abrir  

Este registro aparece en las siguientes colecciones

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional