Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Victimización en la escuela, ocio digital e irritabilidad: análisis mediante ecuaciones estructurales

 

Advanced Search
 
Opened Access Victimización en la escuela, ocio digital e irritabilidad: análisis mediante ecuaciones estructurales
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Victimization in the school, digital leisure and irritability: analysis using structural equations
Author: Chacón Cuberos, Ramón
Castro Sánchez, Manuel
González Campos, Gloria
Zurita Ortega, Félix
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Educación Física y Deporte
Date: 2018
Document type: Article
Abstract: La victimización en la escuela representa un fenómeno preocupante dado las consecuencias negativas que se le asocian, como son estados de depresión o ansiedad, las cuales guardan relación con los hábitos de ocio digital. Se realizó un estudio descri...
[See more]
Victimization in school represents a worryingphenomenon given the negative consequences associated with it, such as states of depression or anxiety which are related to digital leisure habits. This descriptive and cross-sectional study, which was co...
[See more]
Cite: Chacón Cuberos, R., Castro Sánchez, M., González Campos, G. y Zurita Ortega, F. (2018). Victimización en la escuela, ocio digital e irritabilidad: análisis mediante ecuaciones estructurales. Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa, 24 (1), 1-12.
Size: 307.7Kb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/86637

DOI: 10.7203/relieve.24.1.12614

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternacionalAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)