Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Comunicación y social media en las empresas de moda. ASOS como caso de estudio

 

Advanced Search
 
Opened Access Comunicación y social media en las empresas de moda. ASOS como caso de estudio
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Communication and social media in fashion companies. ASOS as case of study
Author: Pérez Curiel, Concha
Clavijo Ferreira, Lucía
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Periodismo II
Date: 2017
Published in: Prisma Social: revista de investigación social, 18, 226-258.
Document type: Article
Abstract: La Moda, un sector en constante cambio y evolución, ha descubierto en las redes sociales la herramienta perfecta para su comunicación y posicionamiento. Como consecuencia se ha hecho necesaria una adaptación al medio social, en el que el público...
[See more]
Fashion, a sector in constant change and evolution, has discovered in social networks the perfect tool for communication and positioning. As a consequence, it has become necessary to adapt to the social environment, where the target audience is...
[See more]
Cite: Pérez Curiel, C. y Clavijo Ferreira, L. (2017). Comunicación y social media en las empresas de moda. ASOS como caso de estudio. Prisma Social: revista de investigación social, 18, 226-258.
Size: 4.510Mb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/77718

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)