Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

TIC y diversidad funcional: conocimiento del profesorado

 

Advanced Search
 
Opened Access TIC y diversidad funcional: conocimiento del profesorado
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: ICT and functional diversity: knowledge of the teaching staff
Author: Fernández Batanero, José María
Rodríguez Martín, Alejandro
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa
Date: 2017
Published in: EJIHPE. European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, 7 (3), 157-175.
Document type: Article
Abstract: La educación de calidad en igualdad y equidad requiere el compromiso de todos los miembros de la comunidad educativa. Este se adquiere favoreciendo la formación permanente del profesorado, un aprendizaje continuo adaptado a las necesidades y a las...
[See more]
Quality education in equality and equity requires the commitment of all members of the educational community. This is acquired by promoting the ongoing training of teachers, a continuous learning adapted to the needs and characteristics of the st...
[See more]
Cite: Fernández Batanero, J.M. y Rodríguez Martín, A. (2017). TIC y diversidad funcional: conocimiento del profesorado. EJIHPE. European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, 7 (3), 157-175.
Size: 648.6Kb
Format: PDF

URI: https://hdl.handle.net/11441/69546

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)