Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Vulnerables al silencio. Historias escolares de jóvenes con discapacidad

 

Advanced Search
 
Opened Access Vulnerables al silencio. Historias escolares de jóvenes con discapacidad
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: Vulnerable to silence. School stories of young people with disabilities
Author: Moriña Díez, Anabel
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa
Date: 2010
Published in: Revista de Educación, 353, 667-690.
Document type: Article
Abstract: El propósito de este artículo es dar a conocer y analizar las trayectorias, vivencias, perspectivas y valoraciones de jóvenes con discapacidad que han estado escolarizados en diversos contextos educativos. Los datos que se presentan en este trabaj...
[See more]
The purpose of this article is to explore and analyze the background, experiences, perspectives and opinions of young people with disabilities who have been educated in a number of different educational contexts. The data that appear in this paper...
[See more]
Cite: Moriña Díez, A. (2010). Vulnerables al silencio. Historias escolares de jóvenes con discapacidad. Revista de Educación, 353, 667-690.
Size: 3.047Mb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/66855

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)