Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Evolución y estado actual del e-learning en la Formación Profesional española

 

Advanced Search
 
Opened Access Evolución y estado actual del e-learning en la Formación Profesional española
Cites

Show item statistics
Icon
Export to
Título alternativo: The development and current situation of e-learning in Spanish Vocational Training
Author: García Marcos, Cristian Jorge
Cabero Almenara, Julio
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica y Organización Educativa
Date: 2016
Published in: RIED. Revista Iberoamericana de Educación a Distancia, 19 (2), 167-191.
Document type: Article
Abstract: El artículo está basado en un estudio cuyo objetivo es el análisis de los modelos organizativos a nivel institucional, las herramientas tecnológicas y los recursos didácticos que caracterizan las enseñanzas de formación profesional a distancia en ...
[See more]
This paper is based on a study aimed to analyze organizational models at institutional level, technological tools and educational resources that distinguish online vocational studies throughout the Spanish territory. Quantitative and qualitative t...
[See more]
Cite: García Marcos, C.J. y Cabero Almenara, J. (2016). Evolución y estado actual del e-learning en la Formación Profesional española. RIED. Revista Iberoamericana de Educación a Distancia, 19 (2), 167-191.
Size: 544.5Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/42161

DOI: 10.5944/ried.19.2.15800

See editor´s version

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)