Repositorio de producción científica de la Universidad de Sevilla

Comunicación y márketing : ¿convivencia o integración?

 

Advanced Search
 
Opened Access Comunicación y márketing : ¿convivencia o integración?
Cites
Show item statistics
Icon
Export to
Author: Rey, Juan
Zambrano Paladines, Mario
Zambrano Proaño, Paola
Department: Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literatura
Date: 2015
Published in: Questiones publicitarias, I (20), 117-127
Document type: Article
Abstract: En este trabajo se plantea la relación existente entre comunicación y marketing. Se parte de la revisión de los textos clásicos de la teoría del marketing y de las nuevas propuestas en el ámbito de la comunicación empresarial. Se cotejan analizand...
[See more]
This paper explores the relationship between communication and marketing. The study draws from the revision of the classic texts of marketing theory and the new proposals in the field of business communication. They are compared analyzing what eac...
[See more]
Size: 181.4Kb
Format: PDF

URI: http://hdl.handle.net/11441/39930

This work is under a Creative Commons License: 
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional

This item appears in the following Collection(s)