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Listar Artículos (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados(Marketing)) por autor "Cepeda Carrión, Ignacio Francisco"
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Artículo
Absorptive capacity and value in the banking industry: A multiple mediation model
Cepeda Carrión, Ignacio Francisco; Leal Millán, Antonio Genaro; Martelo-Landroguez, Silvia; Leal Rodríguez, Antonio Luis (Elsevier, 2016)Firms continually look new ways to get the best results. This study focuses on the relationship between absorptive capacity ...
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Artículo
La co-creación de valor, y su influencia en los resultados empresariales en centros deportivos
Cepeda Carrión, Ignacio Francisco; Ortega Gutiérrez, Jaime (Servicio de Publicaciones de la Universidad de Murcia, 2020)El presente trabajo persigue comprender las relaciones entre el capital intelectual (CI), la co-creación de valor y ...
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Artículo
Critical processes of knowledge management: An approach toward the creation of customer value
Cepeda Carrión, Ignacio Francisco; Martelo-Landroguez, Silvia; Leal Rodríguez, Antonio Luis; Leal Millán, Antonio Genaro (Elsevier, 2017)The aim of this article is to contribute to the literature by identifying and analyzing possible combina- tions between ...
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Artículo
“I am delighted!”: the effect of perceived customer value on repurchase and advocacy intention in B2B express delivery services
Correa, Carlos; Alarcón, David; Cepeda Carrión, Ignacio Francisco (MDPI, 2021)Express parcel delivery has increased significantly in recent years because of changes in technology and consumer habits, ...
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Artículo
Measuring behavioural intention through the use of greenwashing: a study of the mediating effects and variables involved
Gil Cordero, Eloy; Cabrera-Sánchez, Juan-Pedro; Cepeda Carrión, Ignacio Francisco; Ortega Gutiérrez, Jaime (MDPI, 2021)The work aims to achieve a better understanding of firms’ green strategy, and specifically, in the false green strategy ...
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Artículo
Una propuesta de innovación docente en el Grado de Administración y Dirección de Empresas
Cepeda Carrión, Ignacio Francisco (Universidad de Sevilla, 2018)La presente comunicación está basada en el ciclo de mejora diseñado, realizado y valorado en la asignatura Dirección ...
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Artículo
The Relationship between Technological Capabilities and Organizational Impact: Direct and Indirect Routes for Employed and Self-Employed Personal Fitness Trainers
García Fernández, Jerónimo; Gálvez Ruiz, Pablo; Bohórquez Gómez-Millán, María Rocío; Grimaldi Puyana, Moisés; Cepeda Carrión, Ignacio Francisco (MDPI, 2020)The purpose of this study was to investigate the relationships between technological capabilities, individual impact, ...
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Artículo
The role of absorptive capacity and organizational unlearning in the link between social media and service dominant orientation
Ortega Gutiérrez, Jaime; Cepeda Carrión, Ignacio Francisco; Alves, Helena (Emerald, 2022)Purpose – This paper aims to study the relationship between the knowledge obtained in social networks by firms together ...