Listar Artículos (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados(Marketing)) por autor
- idUS
- Investigación
- Ciencias Sociales y Jurídicas
- Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)
- Artículos (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados(Marketing))
- Listar Artículos (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados(Marketing)) por autor
- idUS
- Investigación
- Ciencias Sociales y Jurídicas
- Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing)
- Artículos (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados(Marketing))
- Listar Artículos (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados(Marketing)) por autor
Listar Artículos (Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados(Marketing)) por autor "Ali, Murad"
Mostrando ítems 1-3 de 3
-
Artículo
How do job insecurity and perceived well-being affect expatriate employees’willingness to share or hide knowledge?
Ali, Murad; Ali, Imran; Albort-Morant, Gema; Leal Rodríguez, Antonio Luis (Springer, 2021)Employee well-being is now at the core of organizational human resource management (HRM) strategies as firms attempt to ...
-
Artículo
The differential effects of potential and realized absorptive capacity on imitation and innovation strategies, and its impact on sustained competitive advantage
Algarni, Mohammad A.; Ali, Murad; Leal Rodríguez, Antonio Luis; Albort-Morant, Gema (Elsevier Science, 2023)Drawing on the knowledge-based view of the firm and the theory of resources and capabilities, this study attempts to (i) ...
-
Artículo
The role of knowledge spillovers and cultural intelligence in enhancing expatriate employees' individual and team creativity
Ali, Imran; Ali, Murad; Leal Rodríguez, Antonio Luis; Albort-Morant, Gema (Elsevier, 2019-08)Knowledge sharing is crucial for improving individual and team creativity. Workforce diversity might also be a strategic ...