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Listar Administración de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados (Marketing) por autor "García Fernández, Jerónimo"
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Artículo
An explanatory and predictive PLS-SEM approach to the relationship between organizational culture,organizational performance and customer loyalty: The case of health clubs
García Fernández, Jerónimo; Martelo-Landroguez, Silvia; Vélez Colón, Luisa; Cepeda-Carrión, Gabriel (Emerald, 2018)Purpose This study aims to analyze the impact and predictive capacity of organizational culture on both customer loyalty ...
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Ponencia
Customer loyalty of fitness center: A model of creation and perception of value
García Fernández, Jerónimo; Cepeda-Carrión, Gabriel; Vélez, L. (European Association of Sports Management, 2010) -
Artículo
Exploring fitness centre consumer loyalty: differences of non-profit and low-cost business models in Spain
García Fernández, Jerónimo; Gálvez Ruiz, Pablo; Vélez Colón, Luisa; Ortega Gutiérrez, Jaime; Fernández Gavira, Jesús (Taylor & Francis, 2018)A number of studies have placed at the forefront variables that predict the loyalty of clients in fitness centres. In ...
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Artículo
El perfil del turista deportivo en el Campeonato Europeo de Remo 2013
García Fernández, Jerónimo; Castellanos Verdugo, Mario; Oviedo García, María de los Ángeles (Universidad de Sevilla, 2014)La investigación ha abordado el análisis del perfil del turista deportivo del Campeonato Europeo de Remo 2013. Para ello, ...
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Artículo
La satisfacción de clientes y su relación con la percepción de calidad en centros de fitness: utilización de la escala CALIDFIT
Martín Ruiz, David; García Fernández, Jerónimo; Cepeda-Carrión, Gabriel (2012) -
Artículo
The Relationship between Technological Capabilities and Organizational Impact: Direct and Indirect Routes for Employed and Self-Employed Personal Fitness Trainers
García Fernández, Jerónimo; Gálvez Ruiz, Pablo; Bohórquez Gómez-Millán, María Rocío; Grimaldi Puyana, Moisés; Cepeda Carrión, Ignacio Francisco (MDPI, 2020)The purpose of this study was to investigate the relationships between technological capabilities, individual impact, ...
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Tesis Doctoral
The use of fitness apps on customer satisfaction and retention: the fitness centres context
Ludovino Ferreira Barbosa, Helena Isabel (2021-10-08)The objective of this study is to analyse the use of fitness centre apps and its influence on customer satisfaction and ...