Artículo
O audiovisual na posta en escena teatral
Autor/es | Guarinos, Virginia |
Departamento | Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual, Publicidad y Literatura |
Fecha de publicación | 2002 |
Fecha de depósito | 2020-04-22 |
Publicado en |
|
Resumen | É ben sabido que dende 1895 0 teatro recolleu como temática o mundo do celuloide ou intentou ás veces reproducir a linguaxe audiovisual nas súas obras e montaxes escénicas. Igualmente, o teatro contemporáneo manifestou a ... É ben sabido que dende 1895 0 teatro recolleu como temática o mundo do celuloide ou intentou ás veces reproducir a linguaxe audiovisual nas súas obras e montaxes escénicas. Igualmente, o teatro contemporáneo manifestou a súa inquietude pola integración completa do medio cinematográfico no seu seo, facéndoo coexistir co teatral e colocando o espectador na difícil situación do cambio continuo de rexistro interpretativo, da constante alternancia da súa competencia espectatorial ante un texto audiovisual mediado, o fílmico, e outro directo, o teatral. It is well known that since 1895 the theatre used the world of the cinema as one of its themes, or attempted occasionally to reproduce audio-visual themes in plays and sets. Likewise, contemporary theatre has appeared to ... It is well known that since 1895 the theatre used the world of the cinema as one of its themes, or attempted occasionally to reproduce audio-visual themes in plays and sets. Likewise, contemporary theatre has appeared to wish to clasp film to its bosom, making it coexist with the world of the theatre and presenting the spectator with the difficult task of constantly changing registers, a continuous shifting between his visual expectations: on the one hand between a mediated form, the cinematic; and on the other, immediate, theatrical. |
Cita | Guarinos, V. (2002). O audiovisual na posta en escena teatral. Boletín galego de literatura, 27, 93-105. |
Ficheros | Tamaño | Formato | Ver | Descripción |
---|---|---|---|---|
pg_101-116_bgl27.pdf | 13.12Mb | [PDF] | Ver/ | |